Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Till minne av en älskad vän

Av Carola - 7 oktober 2008 23:37

19 år har gått sedan du lämnade oss, min innerligt älskade.

Saknaden efter dig är stor.

Tomrummet efter dig kan aldrig fyllas igen. Det är svårt.

19 år har passerat. Jag har gråtitm skrikit och önskat.

Gråtit av saknad.

Skrikit av förtvivlan.

Önskat att allt var en mardröm.

men min älskade vän. Det är sant.

Du är borta för alltid.

Kommer aldrig glömma dig, aldrig glömma våra stunder.

kärleken du gav mig.

Det gör ont vännen.

Du lever inom mig, mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

För evigt.

Till Ove.*661215-891007


 
 
Ingen bild

jp

8 oktober 2008 09:06

HEJ VA KUL ATT HÖRA AV DIG..LIGGER DU O HAR TRÅKIGT.??TVÄRTOM HÄR FÅR JAG BERÄTTA..HAA JAG SKULLE OPEREATS SAMMA OP.SOM INNAN SJUKSKÖTERSKESTREJKEN...JADDÅ SÅ E DET:VAR EN TAPPER NÅLDYNA ÄN EN GÅNG,MEN igår kom vi ännu ett steg, ojdå hela vägen till säng och dropp.Jäkla Tur att jag tjatade o fick slippa ALLA prov de skulle tagit dagen före.Annars hade jag fått en hel dag extra att bli sönderstucken på. De stack o stack tills de fick kalla på Op.Narkoskillen o stackars tanten som låg på samma sal undrade nog om de skulle göra samma procedur med henne.Jag gick hem o ska få besked idag om det blir ändrat imorgon.Isåfall blir det äntligen av.Så även om jag går hemma än händer det alltid nåt.....Hur känns det annars för dig att jobba? Jobbar du HELA DAGAR,eller är det NÅGRA TIMMAR VARANNAN DAG ??? VAR RÄDD OM DIG SÅ LÄNGE. Jag är inte van att skriva i dessa bloggar så jag hoppas det blir rätt här.Att jag hamnade rätt menar jag...Blev sugen på skorpor såg att du skrivit om det längre ner.Ska ut o jaga rätt på några glutenfria.KRAM PÅ DIG .fr. Pia.

 
Lilltroll

Lilltroll

8 oktober 2008 20:35

KRAMIS! Flera stycken faktiskt. KRAMISAR!

http://lillatrollet.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards